Freight Forwarding • Shipping • Operations
  • Transport Maritim
    Oferim servicii de transport pentru orice destinatie atat pentru export cat si pentru importul de marfuri, servicii complete, functie de fiecare solicitare in parte in regim FCL (full container load=container incarcat complet) sau LCL (less than container load=grupaj de marfa) si cu livrare ‘door-to-door’ sau ‘port-to-port’, precum si ‘door-to-port’.
    continuati
  • Transport Fluvial
    Fiind bine pozitionat pe coasta de vest a Marii Negre, portul Constanta reprezinta un punct important pe harta traficului de marfuri catre/dinspre caile navigabile interioare est-europene. Ca urmare a unei dezvoltari zonale rapide si totodata ca o necesitate pentru transportul de marfuri din aceasta regiune, a crescut interesul pentru transportul fluvial care ofera legatura directa cu cel mai mare port din Marea Neagra, Constanta.
    continuati
  • Transport Rutier
    Compania noastra pune la dispozitia dumneavoastra. intreaga gama de servicii de transport marfuri cu camioane cu prelata sau dube inchise cu capacitati diverse, pana la 40 tone sau chiar mai mult, pe diferite trasee rutiere atat la export cat si la import, precum si pe teritoriul national.
    continuati
  • Transport Feroviar
    Alaturi de celelalte modalitati de livrare a marfii, transportul containerizat pe calea ferata completeaza cu eficacitate portofoliul de servicii oferite de Green Marine Logistics. In ciuda duratei mai mari de livrare, transportul pe calea ferata are ca principal avantaj costurile reduse in comparativ cu transportul rutier.
    continuati
  • Transport Aerian
    Una dintre cele mai sigure si rapide modalitati de transport, ca alternativa eficienta, o reprezinta transportul aerian de marfa. Green Marine Logistics impreuna cu agentii celor mai recunoscute linii aeriene organizeaza transporturi aeriene de marfuri atat in regim charter (direct) cat si in regim de consolidare (multimodal)
    continuati
  • Operatiuni Portuare
    Green Marine Logistics ofera servicii complete pentru operarea marfurilor de orice tip in porturile de la Marea Neagra: Constanta Nord, Constanta Sud-Agigea, Midia, Mangalia. Va stam la dispozitie cu cotatii de pret competitive si logistica necesara oricarui tip de operatiune solicitat de clientii nostrii. Indiferent de tipul de marfa operat (generala, agabaritica, vrac, project cargo, lichida) atat pentru export cat si pentru import, va putem acorda asistenta pentru realizarea urmatoarelor operatiuni:
    continuati

Servicii - Transport maritim containerizat

Transport maritim containerizat
Transport maritim containerizat


    Oferim servicii de transport  pentru orice destinatie atat pentru export cat si pentru importul de marfuri, prestand servicii complete, functie de fiecare solicitare in parte in regim FCL (full container load=container incarcat complet) sau LCL (less than container load=grupaj de marfa) si cu livrare ‘door-to-door’ sau ‘port-to-port’, precum si ‘door-to-port’.

     Angajarea transporturilor maritime containerizate se face prin intermediul celor mai bune linii de containere care dispun de nave proprii cu expedieri saptamanale din/catre toate porturile lumii.

     Cu ajutorul retelei noastre de agenti maritimi din intreaga zona a Asiei, de unde provine cel mai mare trafic de containere la import, va putem colecta marfurile Dvs. din orice locatie interna mentionata si apoi le vom incarca in containere pentru a fi expediate din cel mai apropiat port catre Romania.

    Pe langa transportul containerizat al marfurilor generale, cu containere Standard de 20'/40'/45', ne ocupam cu succes si de expedierea marfurilor agabaritice cu incarcare pe containere speciale tip Flat Rack, Open Top, Platforme, precum si de transportul marfurilor congelate cu containere frigorifice, tip Reefer.

   Din pacate expedierea marfurilor lichide pe containere Iso-Tank prin portul Constanta nu se poate realiza din cauza lipsei acestui tip de echipament din partea liniilor maritime care opereaza in Romania. In schimb putem oferi alternativa expedierii containerelor Iso-Tank prin portul Rotterdam, conexiunea facandu-se pe cale ferata cu plecare din terminalul feroviar Oradea.

   Folosind aceeasi ruta bine consolidata de transport combinat, via Rotterdam, putem expedia atat pentru import cat si export marfuri periculoase incadrate in clasa IMO. Cotatille de transport se calculeaza functie de particularitatile fiecarui tip de marfa IMO, pe care le regasim in fisa MSDS (Material Safety Data Sheet) a produselor.

 

GRUPAJE DE MARFA (LCL)

    Un serviciu colateral al transportului maritim containerizat  FCL, cu o reprezentare  foarte buna pe piata expeditiilor de marfa, il reprezinta transportul maritim in regim de grupaj. Oferim in acest sens servicii directe de transport la importul marfurilor in grupaj din Asia, prin partenerii nostrii din porturile Shanghai, Ningbo, Shenzhen, Hong Kong, Singapore, Busan, Xiamen, Qingdao, de unde se organizeaza consolidarea directa a marfurilor in containere.

    Marfurile sunt expediate catre portul Constanta, unde se efectueaza degruparea lor in depozitul situat in incinta portuara, astfel incat fiecare lot de marfa sa fie vamuit si livrat independent de celelalte. Acest serviciu dispune de 3 avantaje majore in fata altor oferte LCL de pe piata si anume:

1) un plus de siguranta si o garantie a integritatii fizice a partidei de marfa prin reducerea numarului de manipulari datorita efectuarii formalitatilor vamale de import la Constanta;

2) reducerea costurilor totale, prin netranzitarea pentru deconsolidare la Bucuresti, evitandu-se astfel costurile suplimentare cu manipulari in plus si declaratia vamala de tranzit;

3) livrare marfa direct la depozitul/sediul clientilor nostrii dupa incheierea formalitatilor de import la Constanta.

  

    In completare furnizam servicii de import in regim de grupaj din SUA, Canada si America de Sud, prin portul Hamburg si Antwerp. Tot prin aceste porturi se dirijeaza si exporturile in regim de grupaj catre destinatii din intreaga lume.

Marfurile din tara se livreaza in depozitul din Bucuresti unde se grupeaza pe camion, apoi se expediaza rutier pana in Hamburg sau Antwerp, de unde partidele de marfa se consolideaza direct in containere pentru a fi expediate catre destinatiile de export.

   

Mentionam mai jos porturile de unde se pot livra grupajele de marfa pentru import catre Romania:

1. China: Shanghai, Ningbo, Qingdao, Xiamen, Xingang (Tianjin), Dalian, Fuzhou, Foshan, Guangzhou(Huangpu), Jiangmen, Shantou, Shenzen, Shunde, Zhongshan, Zhuhai, Nanjing, Yantian; 

2. Hong Kong: Hong Kong;

3. Korea: Busan, Inchon;

4. Singapore: Singapore;

5. Taiwan: Kaoshiung, Keelung, Taichung;

6. Japan: Tokyo, Kobe, Yokohama, Osaka, Nagoya, Shimizu;

7. Malaysia: Port Kelang, Penang, Tanjung Pelepas, Johor ;

8. Indonesia: Jakarta, Semarang, Surabaya;

9. Thailand: Bangkok (Laem Chabang);

10.Vietnam: Ho Chi Minh, Haiphong, Hanoi (via Haiphong);

11. Philippines: Cebu, Manila;

12. Pakistan: Karachi;

13. Sri Lanka: Colombo;

14. Bangladesh: Chittagong;

15. Mauritius: Port Louis;

16. India: Bombay(Mumbai/Jawaharlal Nehru), Calcutta, Nhava Sheva, Chennai (Madras), Tuticorin, New Delhi;

17. U.A.E. : Jebel Ali;

18. Cambodia: Phnompenh, Sihanoukville.

    Vom acorda toata atentia noastra pentru a va oferi solutii de transport economice si tarife competitive pentru importul sau exportul de marfuri containerizate din/catre orice colt al lumii.

     Prin promptitudine si eficienta in furnizarea informatiilor actualizate referitoare la pozitia marfurilor Dvs. pe tot parcursul fluxului de transport (de la momentul preluarii marfurilor si incarcarea lor in container si pana la livrarea la destinatie), dorim sa mentinem la standarde inalte de calitate serviciile oferite clientilor nostri.